srijeda, 21. studenoga 2012.

Ruidosa Inmundicia - demo 04 7''

Moglo bi se reči austrijski Los Crudos,al možda ipak malo brutalniji al glavna asocijacija su mi bili crudosi dok sam čul ih prvi put makr sam brial da su iz južne amerike,a kad ono,Austrija.Jebiga kad su im tekstovi na španjolskom a navodno su dva člana iz Čilea pa je onda i jasno bar malo o čem se radi tu,uglavnom,brzi harkor pank sa ženskim vokalom,nema tu neke filozofije,ekipa se žuri sve u 16,nema kompliciranja,samo piči,ni cener minut ne traje izdanje,a ja se moram onda dizat svako malo da okrečem seven inčaru a bome sam usporeni neki u zadnje vreme.Tenks Mišeku kaj mi ovo sredil,navodno samo 250 komada bilo,znači neki raritet,ko zna kaj lik doma još ima,dobi se i naljepnica uz izdanje,ono,da se ukrasi đitra il tak neke,uglavnom,toplo preporučam,makr briem da modernoj ekipi nebu dobro. :(






Nema komentara:

Objavi komentar