četvrtak, 15. studenoga 2012.

Ghaddar - Demo

Makr mi na splitu sa Panacejom nisu bili neke napeti,ovaj demo mi je čak dobar,a opet čudni je neki,je da je to u nekim pavrvajlens vodama al opet nekad me znaju naživcirat bome,a ono,8 stvari u 9 min,kaj ipak tu more loše biti,tražil po netu neke snimke lajv al nula bodova isto kak i neke bilokaj po netu,čudo da sam opče ovaj demo spuknul od ko zna di.U folderu su i liriksi pa se da dobit slika kaj ekipa brie,uglavnom nema zajebaje tu,samo drito u glavu,kritika ekipe kaj dela gigove,ekipe kaj puši,promjene (bar u ameriki) kaj se tiče najšugavijih poslova za koje odjednom trea diploma,hm,koje li slučajnosti pa tak je i kod nas sad postalo,ideš na faks da bi mogel kod todoriča šljakat il još gore kod mojeg bivšeg poslodavca,stvari se okrenule brutalno al iz goreg u još gore.Tenks Šimeu kaj me pital za ovaj demo.





Nema komentara:

Objavi komentar