ponedjeljak, 26. studenoga 2012.

Misfits - Legacy Of Brutality

Zadnjih par dana mi ovi manijaki na ripitu,kakve igračine,hahhaha.Taj legacy sam prie valjda sto godina kupil u zgu dok smo išli na neki izlet il tak neke s razredom pa zabrijal u milenium shop il kak se več zval i kupil ovo izdanje,ono,bilo mi pun kurac da samo čitam o njima sve po svud a pošto nisam ial net a i ekipa isto tak pa da vidimo kaj se događa.Bogte na prvo slušanje mi bilo totalno čudno,ono,ramons spika a ovaj mi pjeva ko elvis plus tolko sjebani morbidni tekstovi da,ono,čovek se bome zapita kaj se sve ovima miksalo po glavama u to vreme a bome i dan danas nekima.Uglavnom kolko sam skužil ovo izdanje ima ko neke demo neke verzije stvari kaj su se pojavile na Static Age izdanju a i ima neke stvari kaj nea nigde kak recimo American Nightmare stvar koja je miljun posto posveta Elvisu valjda,moguče da je i on to otpjeval kaj me i nebi čudilo,kakve su ovi brije imali morti su ga z groba uspeli zvleči.Uglavnom da mi neznam ko kaj veli ja još uvek smatram ovo najboljim od njih,fali tu hrpa stvari puno poznatijih al pošto sam ovo sve prvo od njih čul onda je tak i ostalo,jebiga,nereš ti nikak zbrisat sva sječanja na te dane dok se uboli Misfitsi i sva ta euforija,hvala dragom bogu da nisam kupil neko novije izdanje sa grejvsom,totalno bi drugačije sliku benda dobil il čak krivo zabrijal,uglavnom,brutalna preporuka da se ovo čekira,ekipa doslovno razara sa celom tom nekom spikom kaj je valjda samo njima jasna.







Nema komentara:

Objavi komentar