četvrtak, 8. studenoga 2012.

Damage Deposit - Do Damage

Nad ovim faking izdanjem sam slinil više put dok sam naišel i nikak da kupim,pas mater,uvek je neke drugo uletelo,zadnje kaj sam naletel je bilo na monteu ove godine al ni onda nisam kupil i sad zadnje je bil neki gigson u zg i nakon kaj je totalno propalo s kupovinom Tear It Upa kad je valjda prie mene se zabilježilo miljun ljudi da bu kupilo reko pa ajde da kupim neke 7'' jer bum pak cendral kak sam imal priliku i sjebal a ipak meni je juš uvek ovaj bend najbolji od svih kaj je Havoc ial,jebiga,ia neke u tom Damage Depositu.8 prejebenih stvari,brzi olskul harkor pank,onak fino zaprljani u kombi sa Felixovim tekstovima nereš nikak fulat,topla preporuka ekipi koja nie čula za ovaj bend.








E sad usput da i ubacim neku glupost iz mojeg svakodnevnog života,uglavnom,kroz dan trešijal sa nekim polu đabovima i skoči i pomogni susedima pa,ono,na kraju bog plati spika,neznam zake i dalje na to pristajem a moguče da je zbog starci kad su si dobri s tim ljudima dok meni,iskreno,brutalno na živce svi po redu ideju,žalosno al ekipa živi u predpotopnom dobu i neznam odkud mi snage i volje dok kraj svega još moram da objašnjavam čim se ovak bavim i koji su mi životni planovi pošto su oni s 25 več iali i kuču i šumu i polje i 60 dece i 86 kredita i več su zidali si novu kuću v bregima i tak dalje i tak bliže,dok kaj ja mogu reči,hm,niš takvoga,iam doma opremu od ampega i pročital sam par stripova jučer i neznam,brial sam da je dans utorak a ne čet,eh,jebene li drame.Evo sad malo prie završili glup gluplji na a kanalu i reko,ono,pogleal več miljunti put taj film i dalje je jebeni ko i sam u kući prva dva dijela kojima se neizmjerno veselim sad dok počneju balgadanske tv depresije a vani da ne pričam kaj pak sve bude.Da zaključim,u planu mi je pojesti neku klever paštetu i složit si ka plus benko i jebeno uživat u još jednom klasiku kojeg sam davno gleal ko klinac i nisam mogel spati jer me strah bilo a sad samo dok čitam naslov mi ideju suze na oči od smijalice ,hahah,o kojem se filmu radi,pa eto,ovom http://www.imdb.com/title/tt0046876/,a jednog dana dok krepa link od imdba onda bude tu ova slikica,ahhahahha,ajde,ova end aut :D 



1 komentar: