nedjelja, 18. studenoga 2012.

Intensity - Discography

Evo odšljakal cener vur dans,došel doma mrtav i zaspal i malo prie se zbudil pa da neke prigriznem,vidim na telki je tek počel brejvhart,i da neke naškrabam i postam diskografiju od ovog megakul benda pošto valjda svi iaju sam jedno il dva izdanja od njih,u večini slučaja samo Bought And Sold a za ostalo se ni nezna il kaj,a ono ekipa ima još 8 izdanja i teško bi se moglo reči da su loša,naprotiv,osim možda kaj su malo mjenjali zvuk al više na hardkor neki nabrijani,vele neki i krast al daleko je to od krasta osim možda za švede kaj to drugačije valjda gledaju.Istina da sam ih čul i nabavil nakon kaj sam sam se naslušal Satanic Surfersa a i posle onog 666 Motor Inn albuma mi prestali biti zanimljivi pa upali ovi i,ono,jebote,brutalno prljavi Surfersi ak gledaš na taj Bought And Sold a i to da Rodrigo pjeva,jel.Kaj ima tu svega da nabrojim,znači: Bought And Sold,Battered Soul,Limited Japan Tour Record,Ruttna Bort,The Ruins Of Our Future,Virtue Of Progress,Wash Off The Lies,split sa Antichrist i split sa E150,pa ak neko nema ovo je pravo vreme da si skine i sčekira malo bolje kaj su ovi svirali,šteta da ih nisam nikad videl a i opče me čudi kak je Rodrigo išel u ovakve vode posle Surfersi,ne kao neke loše neg,čudi me malo,da sam šved me valjda nebi.Čist oke šeranje muzike za nedelju makr bi i neku melodiju postal,uglavnom skejt pankčinu na kojoj odrasel i to al to bi značilo,u biti,to BUDE značilo,da budu zajebanicie s kopirajt spikama i to,najbolje da posebni račun napravim za aplod melodije pa da se osiguram od razno raznih komplikacija.Je,niš,neka fudara i čil nedeljni,kaj sad,sutra novi tjedan nove depre pogotovo jer sutra navodno moram dobiti rešenje moje sage sa kupovinom nove opreme,al o tome sutra jer vidim da mi se mel u brejvhartu nabrijal na klanje pa da se podsjetim kaj se opče tam događalo pošto nisam gleal to miljun godina!!









































Nema komentara:

Objavi komentar