petak, 23. studenoga 2012.

Aktivna Propaganda - Sodn Dan

Mislim da nie bilo izlaska za vikend a da neko od frendova nie fural kazić i ovaj split na kazeti,miljun put se zapili i zajebavali,a bome i spušili kazne zbog narušavanja javnog reda i mira dok je treštala aktivna il sodn dan,hah,dobra vremena bome.Pošto su ove godine na monteu svirali i neke stvari s ovog splita a bilo nekih ljudi koji nisu iali pojma za ovaj split pa reko ajde da postam,ovo je ripano s kazete al nie treš nego praktički isto kak i da sluša se na kazeti,osim mdc stvari koju sam dodal gore da nebi bilo gikova koji bi srali da nie celi split a ono,mogel si si i sam dodat pošto aktivna nie odsvirala tu stvar nego je,ono,doslovno dodana stvar od mdc plus dodat iz jednog filma kaj mladi fašisti rado gledaju.Briem čak da mi je i ovo izdanje najbolje od aktivne,neznam,ful brže su svirali tu i sve je sirovije nego na kasnijim izdanjima,šteta da nisu tak ostali,mislim,i posle su dalje kul al meni nekak ovo najbolje sjeda,brzi anarho hardkor pank,a i sva sječanja na kejos pank dane mi odma po glavi rokaju,i nerem vjerovat da tih nekih mesta di smo se skupljali više nea a bome i ekipa otišla u kurac al to je očito neizbježno,na kraju priče samo rijetki ostaju,jel?!!Sodn Dan bome večina od nas nie tolko puno slušala a nie da je loše nego aktivna je ubila na svojoj strani,jebiga,ovi su više svirali neki kejos krast neke,briem da zbog produkcije je to sve zvučalo puno brutalnije nego je a pošto smo u to vreme svi bili epitaf skejt pank klinci jasno da nam nie bilo dobro tolko,osim možda hrastiću al on je posebna priča makr da nie bilo njega nebi čul za hrpu kul bendova kaj je da je,tak da,tenks micek!I da,neznam zake više aktivna ne svira verziju anafištičke akcije kaj je na kazeti,pa jebeno mi bolja nego onu kaj rokaju standard,joj,sam komplejnam neke,prokleti petak i odbijanje poziva na alkoholiziranje!!!









Nema komentara:

Objavi komentar