četvrtak, 15. studenoga 2012.

Absurdo - Demo

Jučer nakon podužeg vremena,znači tipa 3 tjedna,ošli fejer i ja na gig do grej ruma,na kojem smo mi treali svirat al pošto je benko još ozljeđeni ipak otkazali,kaj je da je.No,uglavnom,svirali bodegini Divided Minds i španjolci Absurdo koji me i ugodno iznenadili,jesam spreslušal ovaj demo al uživo je ekipa razorila,predobri su bili,moguče da su i neke stvari malo brže svirali kaj je samo plus a i jedna stvar kaj je bila više treš harkor mi ostala u sječanju,šteta da neaju više takvih,al uglavnom bili su kul,makr da su svirali dole u mediki nebi možda bili tak napeti mi.Sad kak sam ih čekiral mi ovaj demo u biti prejebeno sjeda,13 stvari odsviranih u 13 min,brza jebena harkor pankčina,šteta da nisam baš na ti sa španjolskim pa ono,ko zna,morti su frajeri neki fašisti,al sumnjam,hahahha.Možda da nisam kupil si one 3 karlovačke bi ubol 7'' al jebiga,bil sam žedan pošto teško da bi dobil onu ishlapelu skajčinu kaj je snejk cugal.Je,da,posle giga sam posjetil i čuveni podrum od kabija,bogte,tam bi živel,da bar iaju svi takve podrume,a i malo me kabo obrazoval sa srpskim 80s pankom,tenks.Taman kad sam brial da idemo doma smo još stali kod neke fejerove ekipe pa sam tam moral 2 vure čekat da idemo doma jer si je ekipa nagutana zabrijala da buju igrali belu,vidim,nem više s fejerom na gigove hodal,hahahha.Eto,tak,malo Absurdo malo događaji od jučer,uglavnom,kul,kul i benko je zmislil nesreču,ziherrrrrrr!!!



Nema komentara:

Objavi komentar