utorak, 20. studenoga 2012.

B.U.S.H - New American Century

Neznam kak sam opče zaboravil na ovu ekipu a i album,21 stvar u 25min,dobra stara škola,a neznam,podsječaju me ful na Lost Boyse,tak sviraju a možda su još ubacili nekih cika caka rokerskih i ubrzali za trunkicu,uglavnom,znam da je nutra neko iz I Shot Cyrus,moguče da vokal a moguče da i ne,nisam baš provjeraval neke preveč,al od prvog slušanja mi odma sjeli,kakav bend.Evo i kopipejsta o njima,svugde piše isto pa ajde da i ja ubacim da se dobi neka bolja slika kad sam više sklon opisivat kaj sam danas delal a ne tolko muzika,hahahhh :

***Featuring veterans of I SHOT CYRUS and a million other Sao Paulo based bands, BxUxSxH kick-down some WASTED YOUTH/JxFxA inspired '82 hardcore punk, mixed with 60's garage rock riffs and late 70's (post) punk influences - perfect blend of rawness, energy and tons of guitar licks.***





Nema komentara:

Objavi komentar